Friday 7 August 2020

من به ایرانی بودن افتخار می کنم

 

آنچه می خواهید بخوانید ، با کپی رایت محافظت می شود. اگر می خواهید از یک قطعه استفاده کنید ، لطفاً اعتبار خود را به من بدهید.

من به ایرانی بودن افتخار می کنم؛ خوشحالم که در سرزمین باستانی تاریخ ، دین ، ​​هنر و فرهنگ و علم به دنیا آمده ام. این دستاوردهای تاریخی عطف باعث می شود که من ایرانی باشم.

من افتخار می کنم که بنیانگذار آن کوروش کبیر است که یهودی را از اسارت بابل آزاد کرد ، یونانی او را قانونگذار خواند. کوروش کبیر اولین حقوق بشر را اعلام کرد زیرا قانون جهانی ناشناخته ای برای بشر است. امپراتوری هخامنشی او بیش از 200 سال به طول انجامید.

من به ایرانیان افتخار می کنم که طرز ایستادن ایرانیان از سرزمین نجیب در برابر اسکندر بزرگ از مقدونیه.

من به ایران افتخار می کنم زیرا امپراتوری اشکانیان در برابر Pax Romana برای ایرانیان امنیت و امنیت فراهم کردند تا ایرانیان بتوانند آزادانه زندگی کنند. این سلسله 400 سال به طول انجامید.
من به عنوان ایرانی افتخار می کنم که امپراتوری ساسانی یک فضای امن و مطمئن را برای شکوفایی همه ادیان در ایران ایجاد کرده است. این سلسله 400 سال به طول انجامید.

من به ایمان میترا افتخار می کنم؛ میترا ، یک الهی فرشتگان زرتشتی از میثاق ، نور و سوگند ، شخصیتی معتبر در محافظ دیدنی حقیقت و نگهبان گاو ، برداشت و آب است.

من به عنوان یکتایی دین زرتشتی به سه اصل اساسی قدم زدن در مسیر اهورامزدا می آموزم که ایرانی هستم. افکار خوب ، سخنان خوب ، کارهای خوب. این سه اصل در همه گروه های ایمانی که پس از ایمان زرتشت به وجود آمده اند ، بازگو می شود.

من ایرانی مغرور هستم که در برابر عدالت ایستاده ام و هرگز دروغ نمی گویم زیرا دروغگو دشمن خداست.

من به خاطر چگونگی تحولات و الهام بخشیدن به ایرانیان پس از اعراب از ایران پس از اعراب به ایران در قرن هفتم ، افتخار می کنم.
من به دلیل چگونگی حمله ایرانیان پس از مغول به ایران از هنر و فرهنگ برای ادغام مهاجمان ایران در فرهنگ اصلی استفاده می کنم. فرهنگ ایران در مورد پذیرش افراد خارجی به عنوان خودی جامعه اصلی است.

من ایرانی هستم که ایرانیان دانشمندان دانشگاهی را تولید کردند که پایه و اساس علوم نوین مانند ابوعلی سینا ، ابوریحان بیرونی ، عمر خیام و بسیاری دیگر از محققان دانشگاهی را ارتقاء بخشیدند که کیفیت زندگی بشر را بهبود بخشیدند.

من ایرانی هستم که فردوسی در کتاب "پادشاهان پادشاه" هویت ملی ایران را حفظ کرده است ، بنابراین ما فراموش نمی کنیم که ما به عنوان یک ملت هستیم و به عنوان یک ملت در حال پیشرفت هستیم.

من به ایران افتخار می کنم که ملت ایران جامعه موزائیکی از افراد و اقوام مذهبی متنوع است. این تنوع به ایران اجازه می دهد تا فراتر از تصورات بشری رشد و گسترش یابد.
من به خاطر داشتن یک نماد باستانی در وسط پرچم به پرچم سه رنگ ایران ، سبز ، سفید و قرمز افتخار می کنم. شیر در پرچم ، شهامت خود را به من یادآوری می کند که از ترس و ترس از مرگ احساس نمی کنم. من در راه عادل ثابت قدم خواهم ماند. خورشید ایمان زرتشتی مرا یادآوری می کند و من راه اهورامزدا را دنبال می کنم که در وسط پرچم مانند خورشید ظاهر می شود زیرا اهورامزدا همیشه در برابر بی عدالتی غلبه می کند. شمشیر مرا به یاد عدالت اهورامزدا می اندازد ، که باید سریع و عادلانه باشد.
من به عنوان ایرانی افتخار می کنم که انجمن شیرهای سرخ ایران برای افرادی که به دنبال حفاظت و پناهندگی از فاجعه هستند ، امدادی خواهد بود.

من به ایرانی بودن افتخار می کنم که فرصتی برای زندگی در ایران داشتم که پادشاه پادشاهان محمدرضا پهلوی با احتیاط ، شعور و خرد با ایران اداره می شد. وی سیستم فئودالی را در ایران لغو کرد تا ایران بتواند به سمت مدرنیته و پیشرفت پیش برود.

هر از چند گاهی ، هر فرد ، هر خانواده ، هر ملتی با مشکل روبرو می شود. همانطور که تاریخ ایران به ما می آموزد ، ایران مانند ققنوس است. این یک بار دیگر خواهد شد که جلو خواهد آمد و به آسمان پرواز خواهد کرد. بنابراین ، من همیشه به ایرانی بودن خود افتخار می کنم.
آنچه می خواهید بخوانید ، با کپی رایت محافظت می شود. اگر می خواهید از یک قطعه استفاده کنید ، لطفاً اعتبار خود را به من بدهید.


No comments:

Post a Comment

Book Review of “The Memoirs of Nasrollah Tavakoli, The First Chief of Staff of the Iranian Army after the Islamic Revolution,” published by Ibex Publishers Inc., in 2014 by Peyman Adl Dousti Hagh

  Book Review of “The Memoirs of Nasrollah Tavakoli, The First Chief of Staff of the Iranian Army after the Islamic Revolution,” published b...